Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) alkalmaz a jobb használhatóság és a kellemesebb felhasználói élmény érdekében.
A weboldalunkon történő további böngészéssel hozzájárul a cookie-k használatához. A részletes adatkezelési tájékoztatóért kattintson ide!

Termékek Menü
Ön itt jár: > >

ÁSZF

 

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a www.labex.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

Üzemeltetői adatok:

  • Cégnév: LAB-EX Laborkereskedelmi Kft.
  • Székhely: 1119 Budapest, Hadak útja 41.
  • Adószám:  10496721-2-43
  • Cégjegyzék szám: Cg. 01-09-704339, Kibocsájtó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: labex@labex.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36-1-206-2455
  • Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: NAIH-146386/2018
  • Számlaszám: IBAN HU44 1030 0002 1059 4537 4902 0016
  • Nyilvántartásba vevő hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: www.shoprenter.hu

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Kémiai, laboratóriumi eszközök, fógyóanyagok, műszerek és azok szervizelése.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

Rendelési információk

A megjelenített termékek online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő vagy meghatalmazottja általi átvétellel, (esetenként a cég alkalmazottja személyes kiszállítással).

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak nem tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os áfát, sem a házhoz szállítás díját.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér,úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt. 

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

A rendelés menete

Árajánlat kérése online

A termékről árajánlatot kérhet honlapra történő bejelentkezés nélkül is.

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az üzemeltetői adatok segítségével.

Miután elvégeztük adatainak feldolgozását, a megadott e-mail címén vagy telefonos elérhetőségén kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot az árajánlatra vonatkozólag. Az árajánlat elfogadása után az e-mail-ben vagy faxon küldött Megrendeléseket dolgozzuk föl, melyet írásban is visszaigazolunk. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

Regisztráció

A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 08-16:30 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 3 - 5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől és az árú jellegétől függően 2-16 hét.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja

  • Banki előre utalással történő teljesítés: Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel pl.  futárszolgálattal a terméket.
  • Banki utalás megegyezés szerint
  • A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A csomag tartalmazza a szállítólevelet, a számlát postai úton és/vagy e-mailben küldjük el.

Házhoz szállítás díjszabása

A szállítási költséget az ügyfél fizeti, amennyiben annak díja feltüntetésre került az ajánlatban és a számlán.

Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számitott 3 - 5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 2-16 hét.

Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket a szerződött futárszolgálataink futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Futárszolgálataink:

DPD Hungária Kft.

1158 Budapest, Késmárk u. 14/B

       Telefonszám: (1) 501 6200

TNT Express Hungary Kft.

1185 Budapest II. Logisztikai központ - Irodaépület,

BUD Nemzetközi Repülőtér 283. ép.

       Telefonszám: (1) 431 3000

Schenker Kft.

2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u. 30.

       Telefonszám:  (1) 278 7878

Jótállás

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék (pontosabban készülék) átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.

Termék meghibásodása esetén vegye fel a kapcsolatot velünk az elérhetőségeink valamelyikén, melyet követően szervizmérnökünk felveszi a kapcsolatot az ügyféllel.  Az üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét 5 munkanapon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.

Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges, illetve partnercégünk, a GEN-LAB Kft. számára, amely társasággal együttműködve segítjük ügyfeleink teljes körű kiszolgálását árajánlatadásunk kapcsán.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el. 

 Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.